FAQ

  1. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
  2. Co zrobić, gdy nie pamięta się hasła?
  3. Czy jest możliwość sprawdzenia statusu realizacji zamówienia?
  4. Czy złożone dwa zamówienia można otrzymać w jednej przesyłce?
  5. Czy zamówienia są wysyłane za granicę Polski?
  6. Czy towar zamówiony w sklepie internetowym można odebrać osobiście w siedzibie firmy?
  7. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
  8. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
  1. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

    Aby dokonać rejestracji w sklepie należy na stronie: www.kinga.com.pl wybrać opcję „Logowanie/Rejestracja” i wypełnić wszystkie wymagane dane w kolumnie „Utwórz konto”. Koniecznym jest również zaznaczenie pola z oświadczeniem o zapoznaniu się z regulaminem sklepu. Jeżeli Klient chce dostawać firmowy newsletter, powinien również zaznaczyć pole z akceptacją wysyłki newslettera i nacisnąć "Załóż konto". Po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem rejestracji, od razu można rozpocząć zakupy.

  2. Co zrobić, gdy nie pamięta się hasła?

    W przypadku gdy Klient zapomni swoje hasło, powinien kliknąć w: „Nie pamiętasz hasła?”, które znajduje się pod polem na wpisanie hasła w podstronie logowania. Następnie pojawi się miejsce na wpisanie adresu e-mailowego Klienta podanego przy rejestracji. Proszę wpisać ten adres e-mail, odebrać pocztę i otworzyć przesłany link. Kolejnym krokiem jest zmiana hasła, a następnie powrót do strony logowania.

  3. Czy jest możliwość sprawdzenia statusu realizacji zamówienia?

    Status realizacji zlecenia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto Klient otrzymuje e-maile generowane automatycznie informujące o każdej zmianie. Przy każdym zamówieniu w polu: „Status” będzie dostępna na bieżąco aktualizowana informacja.
    Statusy zamówień, z jakimi może spotkać się klient to:

    • nowe,
    • oczekuje na płatność,
    • przyjęte do realizacji,
    • wysłane/zakończone.
  4. Czy złożone dwa zamówienia można otrzymać w jednej przesyłce?

    Tak. W przypadku złożenia dwóch zamówień, które Klient chce otrzymać jedną przesyłką należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta – telefonicznie lub e-maliowo info@kinga.com.pl – i podać ich numery. Połączenie zamówień zostanie potwierdzone e-mailem.

  5. Czy zamówienia są wysyłane za granicę Polski?

    Tak. Za zamówienia wysyłane poza granice Polski należy zapłacić kartą lub przelewem.

  6. Czy towar zamówiony w sklepie internetowym można odebrać osobiście w siedzibie firmy?

    Tak. Zapraszamy do punktu odbioru, który znajduje się w Białymstoku, przy ul. Gen. St. Maczka 89, w godz. 9.00 – 18.00.

  7. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

    Tak. Sklep internetowy posiada opakowania prezentowe. Koszt opakowania to 15 zł.

  8. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.