FAQ
- Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
- Co zrobić, gdy nie pamięta się hasła?
- Czy jest możliwość sprawdzenia statusu realizacji zamówienia?
- Czy złożone dwa zamówienia można otrzymać w jednej przesyłce?
- Czy zamówienia są wysyłane za granicę Polski?
- Czy towar zamówiony w sklepie internetowym można odebrać osobiście w siedzibie firmy?
- Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
- Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
-
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy na stronie: www.kinga.com.pl wybrać opcję „Logowanie/Rejestracja” i wypełnić wszystkie wymagane dane w kolumnie „Utwórz konto”. Koniecznym jest również zaznaczenie pola z oświadczeniem o zapoznaniu się z regulaminem sklepu. Jeżeli Klient chce dostawać firmowy newsletter, powinien również zaznaczyć pole z akceptacją wysyłki newslettera i nacisnąć "Załóż konto". Po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem rejestracji, od razu można rozpocząć zakupy.
-
Co zrobić, gdy nie pamięta się hasła?
W przypadku gdy Klient zapomni swoje hasło, powinien kliknąć w: „Nie pamiętasz hasła?”, które znajduje się pod polem na wpisanie hasła w podstronie logowania. Następnie pojawi się miejsce na wpisanie adresu e-mailowego Klienta podanego przy rejestracji. Proszę wpisać ten adres e-mail, odebrać pocztę i otworzyć przesłany link. Kolejnym krokiem jest zmiana hasła, a następnie powrót do strony logowania.
-
Czy jest możliwość sprawdzenia statusu realizacji zamówienia?
Status realizacji zlecenia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto Klient otrzymuje e-maile generowane automatycznie informujące o każdej zmianie. Przy każdym zamówieniu w polu: „Status” będzie dostępna na bieżąco aktualizowana informacja.
Statusy zamówień, z jakimi może spotkać się klient to:- nowe,
- oczekuje na płatność,
- przyjęte do realizacji,
- wysłane/zakończone.
-
Czy złożone dwa zamówienia można otrzymać w jednej przesyłce?
Tak. W przypadku złożenia dwóch zamówień, które Klient chce otrzymać jedną przesyłką należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta – telefonicznie lub e-maliowo info@kinga.com.pl – i podać ich numery. Połączenie zamówień zostanie potwierdzone e-mailem.
-
Czy zamówienia są wysyłane za granicę Polski?
Tak. Za zamówienia wysyłane poza granice Polski należy zapłacić kartą lub przelewem.
-
Czy towar zamówiony w sklepie internetowym można odebrać osobiście w siedzibie firmy?
Tak. Zapraszamy do punktu odbioru, który znajduje się w Białymstoku, przy ul. Gen. St. Maczka 89, w godz. 8.00 – 16.00.
-
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Tak. Sklep internetowy posiada opakowania prezentowe. Koszt opakowania to 9,90 zł.
-
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.