Reklamacje
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Można ją złożyć w formie pisemnej na adres:
Kinga Sp. z o.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa
ul. Gen. St. Maczka 91
15-691 Białystok
z dopiskiem „magazyn e-shop” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zwroty@kinga.com.pl
W opisie reklamacji należy podać:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj wady i datę jej wystąpienia;
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
- dane kontaktowe.
Powyższe wymogi mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonej z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Tutaj znajdziesz przykładowy formularz reklamacyjny.
Podstawowe uprawnienia kupującego w związku z reklamacją produktu | |
---|---|
Dla umów sprzedaży zawartych
do 24 grudnia 2014 r.
W tym wypadku uprawnienia mają co do zasady charakter dwuetapowy, co oznacza, że istnieje możliwość przejścia do drugiego etapu uprawnień dopiero po uprzednim wyczerpaniu uprawnień z pierwszego etapu:
Ważne! Od umowy nie można odstąpić, gdy niezgodność produktu z umową jest nieistotna. |
Dla umów sprzedaży zawartych
od 25 grudnia 2014 r.
W tym wypadu uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że istnieje możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:
|