Wysyłka

 Wartość zamówienia
 powyżej 100 złWartość zamówienia
 poniżej 100 zł (dla zamówień przedpłaconych)Dla zamówień płatnych
 przy odbiorze
Poczta Polska - paczka pocztowa gratis 8.99 zł 13.00 zł
Przesyłka kurierska
 - firma DPD gratis 11.99 zł 20.00 zł
Przesyłka kurierska
 - firma InPost gratis 10.00 zł brak możliwości
Paczkomaty InPost gratis 8.99 zł brak możliwości
Odbiór osobisty* gratis gratis gratis

Poczta Polska

Przesyłka - paczka pocztowa

Poczta Polska gwarantuje dotarcie zamówienia na dowolnie podany adres w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych. Jeżeli będzie ona nieskuteczna, listonosz zostawi awizo informujące o podjętej próbie doręczenia. Przesyłka oczekuje na odbiór przez 14 dni od pierwszej awizacji, po tym czasie zostaje zwrócona do nadawcy. Przesyłkę w placówce może odebrać osoba pełnoletnia, zamieszkująca wspólnie z adresatem.

Uwaga! W czasie uruchomionych akcji promocyjnych, realizacja zamówienia może trwać dłużej.

DPD

Przesyłka kurierska

Wybór kuriera DPD zapewni dostarczenie przesyłki Klientowi do 48 godzin od momentu nadania paczki. Może być dowieziona do odbiorcy lub można ją odebrać samodzielnie w oddziale firmy kurierskiej DPD.

Firma DPD podejmuje dwie próby doręczenia – tylko na adres wskazany w zamówieniu. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego, po awizowaniu przesyłki. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o niepodjęciu próby dostarczenia przesyłki.

Jeżeli zamówienie ma dotrzeć na drugi dzień od nadania, Klient może skontaktować się bezpośrednio z firmą DPD w celu ustalenia godziny dostawy.

Na stronie www.dpd.com.pl można zlokalizować swoją przesyłkę oraz znaleźć numery telefonów do przedstawicielstw.

Numer listu przewozowego zostanie wysłany e-mailem wraz z informacją o nadaniu paczki.

Uwaga! W czasie uruchomionych akcji promocyjnych, realizacja zamówienia może trwać dłużej.

Paczkomaty InPost

Przesyłki doręczane są do paczkomatu w terminie do 2 dni roboczych od daty nadania. O stanie swego zamówienia Klient otrzyma dwie informacje:

  • pierwszą z numerem przesyłki wysłaną w dniu nadania paczki – ze sklepu internetowego;
  • drugą wraz z kodem dostępu do skrytki o gotowości przesyłki do odbioru – SMS z serwisu InPost.

Podczas składania zamówienia w sklepie trzeba wybrać opcję „Paczkomaty InPost” i wskazać paczkomat, do którego ma trafić paczka. Dzięki tej usłudze Klient sam decyduje o terminie odbioru.

Lista paczkomatów znajduje się na stronie  inpost.pl

Uwaga! W czasie uruchomionych akcji promocyjnych, realizacja zamówienia może trwać dłużej.

Odbiór osobisty

Zamówioną bieliznę w sklepie internetowym można odebrać osobiście w punkcie odbioru, który znajduje się przy ul. Gen. Stanisława Maczka 91 w Białymstoku ( recepcja firmy).

Skompletowane zakupy będą czekały na odbiór 7 dni od momentu powiadomienia o możliwości odbioru. Nieodebranie towaru w terminie będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.

W punkcie odbioru w Białymstoku możliwe jest dokonanie płatności gotówką bądź kartą.

Zamówienia wysyłane są do punktu odbioru przez sklep w dni robocze, najczęściej następnego dnia po skompletowaniu zamówienia.

Klient może przedłużyć termin przetrzymania paczki o (maksymalnie) kolejne 7 dni, składając zlecenia telefonicznie lub e-mailowo.

Koszt wysyłki zamówień do punktu odbioru wynosi 0 zł.

Pokaż mapę